23 September 2008

senyum seindah suria


I've been tagged by this young man where I need to put the image which you could see as above, and also required to tag another 5 people. And I hate to tag others, either I will end the tag like my entry here, or go and tag others in entry entitle '7 wonders of me'. Heh.

And beware, you have been tagged!

- dia tahu!
- lama menyepi, bagi die berbunyi sket
- dia yang makin seriyes berbicara
- tiny man (once been tagged by him, balas balik)
- our new YB (once been tagged by him, balas balik)

ah, tak suke tag orang~

tapi buat jugak..hehehe

selamat berbahagia di hari-hari akhir ramadhan kerna 10 malam terakhir yang ditunggu-tunggu, kan?
tapi juga indikasi kesayuan kerna akan berpisah dengan hari-hari bahagia..

"Ya Allah, berkati ramadhan kami dan terimalah segala amalan..kurniakan kami lailatul qadr~! Ameen"

3 comments:

myadlan said...

okey young man ke? hehe

semoga kita sentiasa menyinari diri dengan ibadah.. tidak.. tinggal 7malam je lg..

Faisal Admar said...

Salam Nur... saya dah buat tag tu sebelum ni. Anyway thanks sebab sudi tag saya ye :)

Badrul Aini Sha'ari said...

salam perjuangan...

oh, terharunya...

kesepianku dinanti... :)