1 August 2008

Entri Edisi Khas

Buat teman, selamat ulang tahun kelahiran, hari ini, 1 Ogos.

Katamu, banyak kau dalami erti persahabatan dariku. Mungkin hakikatnya bukan aku yang banyak mengajar, tapi keadaan kita yang melahirkannya.

Mohon kau terus bertahan dengan kekuranganku.


Buat teman-teman rapat sebulan kelahiran denganku,

(kebanyakannya adalah teman di bangku sekolah menengah)

Najwa + Naufa - 1 Ogos
My Twin - 5 Ogos
Tim - 6 Ogos
Didie + kak Syida - 7 Ogos
Iman - 8 Ogos
Rashidah - 9 Ogos
Sofia + Firdaus + Kamil - 10 Ogos
Kid - 11 Ogos
Badrul Hisham - 16 Ogos
Gjah - 17 Ogos
Matematis Muda - 20 Ogos
Nomie - 23 Ogos
Kak Faridah - 24 Ogos
Amnie + Nadiah - 25 Ogos
Mujahid - 27 Ogos
Azri Abd Jalil - 29 Ogos
Yanna - 30 Ogos
Anept - 31 Ogos

Dear Allah, I love them with all my heart. Please promote them to excel above expectations dunia akhirah and please give them a tough heart for them to stand for others. Ameen~!

10 comments:

Jagatraya said...

abis,aku macam mana?

nurilahi said...

Dearest Jagaratya,

Sape suh lahir bulan len ;P

Faisal Admar said...

banyak nye kawan bday ogos nih? hehe dah ready hadiah?

WF:ciktim said...

waa~
terharu~
selamat tambah umur di dunia.
jgn lupa kematian makin mendekati.
huhu~
rindu pada As.
usrahmate skrg ada 3 org bulan sama.
sorng sama nga kamu. 5ogos. sorang lagi 26.

nurilahi said...

Dearest Faisal,

hadiah doa itu paling berharga, memang da siap sedia hadiah tu for at least 5 kali sehari :D

Dearest Tim,

Dah makin lama tinggalkan hari kelahiran, kubur makin panggil agaknya. Dengan sakit ni, mungkin makin cepat datangnya ajal :)

Semua dalam kuasaNya

Selamat hari lahir Tim :)

Matematis Muda said...

Moga dilimpahi rahmat yang melimpah ruah dari-Nya dan ditambah kekuatan menghadapi segala ujian-Nya

ameen

nurilahi said...

Dearest my bro a.k.a MM,

laka aidhan, ameen.

kamil said...

assalamualaikum...ada gak nama saya..terima kasih ukhti hasanah.. heppy birthday gak..k wassalam

Anonymous said...

salam sanah...

thanks ingat lagi bday nomie.. hehe
nape asek sakit ni? kuat! jaga kesihatan.. byk kan exercise, makan cukup, jgn skip2 waktu makan, jgn study teruk2 ngat... yang penting i will pray you will live this life happily... idup sekali je tau, tau.. jangan mengalah.. i noe u are very2 the good gurl..

dear,
nuur ailmi ahmad

nurilahi said...

Dearest Kamil,

'afwan

member baik takkan lupa plak ;)