4 November 2008

Trigger ke Promoter? confused..

Paper biochemistry.
Aku tamau confused kan diri, maka soalan essay aku jawab sekali lalu tanpa ulang baca
Solan true false lagi best..hitamkan je :D

maka 10.23am aku angkat kaki langkah keluar exam hall malas nak berlawan dengan sakit sambil jawab exam

cuak gak keluar sebab takde sape je macam kuar walaupun dah ade sorang dua termasuk Jep.

10.40am candlesky cari aku di luar. Heh, kuar awal jugak :D

"hey kamu ni trigger betul, lepas kamu keluar, ramai giler berderet-deret keluar classmate kita." kata beliau.

Aku senyum, gelak. Haha.

"Agaknya sume tunggu masa je nak keluar." Ulas beliau. Beliau kan pemerhati terbaik :P

Aku pun fikir balik, aku ni promoter ke atau tukang trigger?

Kamu rasa?

;)

5 comments:

Unknown said...

susah eh paper biochem korang?

Nadiah Azli said...

ahaha.. tak perlu ikut2 orang. rasa nak keluar, keluar je.

wink*

Faisal Admar said...

Setuju dengan Niealex :P
Tapi keluar awal best kan?
Tak kisah sama ada boleh jawab atau tidak.
If boleh jawab, mesti dah jawab dengan cepat kan kalau double check semak jawapan pun berapa lama la sangat kan?
If tak boleh jawab, confirm dah takleh jawab. So buat apa nak tunggu lama-lama lagi kan?

Hehe teringat zaman muda-muda dulu :P

Jepah said...

jep kuar awal sbb lapo... gi makan... huhuhu....

TimMie said...

er catalyst kot
sbb b4 u da ada sorang dua keluar
so translation process da on :p