18 November 2009

Abu Hurairah relates that the Messenger of Allaah (sallallaahu 'alaihi wa sallam) said, "There are no days more loved to Allaah for you to worship Him therein than the ten days of Dhul Hijja. Fasting any day during it is equivalent to fasting one year and to offer salatul tahajjud (late-night prayer) during one of its nights is like performing the late night prayer on the night of power. [i.e., Lailatul Qadr]." [This is related by at-Tirmidhi, Ibn Majah, and al-Baihaqi]

Zulhijjah is already here. Go and prepare yourself. Let us take some benefits from zulhijjah, inshaAllah ^^
-------

melihat teman-teman yang sedang tekun mengulang kaji
aku cuba menyelami
bagaimana rasanya tanpa kesakitan
apa agaknya yang dirasai
macam mana agaknya stady tanpa kesakitan

pening aku berfikir
kerana belum pernah aku merasakan semua itu
aku harap aku mampu
untuk mengulangkaji
seperti mana mereka yang sedang tekun..

er, untuk "darus interferon"
aku bukan mahu kaki saja, bahu sekali untuk aku mengulang kaji, bolehkah?

No comments: